نرم افزار آندرويد | دانلود نرم افزار اندرويد جديد نرم افزار آندرويد | دانلود نرم افزار اندرويد جديد .

نرم افزار آندرويد | دانلود نرم افزار اندرويد جديد

نرم افزار مديريت ايميل (براي اندرويد) – AquaMail v1.7 Android

نرم افزار1

اگر از چندين حساب ايميل در چندين سرويس مختلف استفاده مي كنيد، مديريت ايميل هاي دريافتي از حساب هاي متعدد مي تواند علاوه به نياز به نصب چندين نرم افزار، گيج كننده و باشد.

در صورتي كه با نسخه تحت وب خدمات ايميلي مشكل داريد و نياز است تا گاهي تنظيمات و اطلاعات را به صورت آفلاين مطالعه كنيد نرم افزار Aqua Mail Pro – email app مي تواند روش مناسبي براي مديريت چندين حساب ايميل باشد.

Aqua Mail Pro – email app يك ابزار كاربردي براي مديريت صندوق دريافت چندين حساب ايميل از خدمات دهندگان مختلف درون يك نرم افزار مي باشد. با استفاده از نرم افزار مديريت حساب ايميل براي اندرويد مي توانيد، رايانامه هاي دريافتي خود را از هر حسابهاي Gmail، Yahoo Mail، Hotmail، Fastmail، AOL، GMX و… را به صورت جمعي درون يك نرم افزار مشاهده و آنها را همانند نسخه تحت وب، ويرايش كرده و با ديگران به اشتراك بگذاريد.

اين نرم افزار قابليت اتصال به خدمات دهندگان را از طريق پروتكل هاي مخلف IMAP, POP3 و SMTP را به شما داده و امكان ورود به چندين حساب از طريق يك خدمات دهنده را فراهم كرده است.

اپليكيشن آكوا ميل همچنين قابليت تعامل و به اشتراك گذاري اطلاعات را با نرم افزار هاي ديگري چون ابزارهاي ليست وظايف، چاپ ابري، شبكه هاي اجتماعي و ديگر ابزارها را براي به اشتراك گذاري بدون واسطه داشته و هماهنگي كاملي با لانچرهاي معروف اندرويدي دارد.

از اين پس با نصب اين نرم افزار همانند اعلان هاي اس ام اس مي توانيد، به محض دريافت يك ايميل جديد نوتفيكيشن آن ايميل را مشاهده كرده و به آن پاسخ دهيد.

دانلود


برچسب: ، دانلود رايگان نرم افزار اندرويد، نرم افزار اندرويد تلگرام، نرم افزار قابليت اتصال، نرم افزار مديريت ايميل، نرم افزار2016،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ساعت: ۰۳:۱۲:۰۳ توسط:rahele feizi موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :